szybkie menu: wstęp - recenzje - modyfikacje - foto - retro audio - podstawy - mody instrukcje - inne - linki

  Wstęp

 Strona główna
 Allegro i CDMODS
 Co ja tu robię?
 po co modyfikować?
 czego się spodziewać?
 jaki odtwarzacz się nadaje?
 modyfikować czy nie?
 praktyka i popełniane błędy
 muzyka... gra...
 Tuning Kina DOMOWEGO
 Historia CD
 CD / DVD Audio / SACD
 Części audio
 

Kondensatory

 

Rezystory

 

Wzmacniacze operacyjne

 Lista - DAC (przetworników)
 Lista - CLOCK (zegarów)
 Przetworniki - lista PDF
   
  Recenzje / Redomendacje
Marantz CD53 CDmods
AUDIOTRAK PRODIGY 7.1
Harman Kardon HD 750 tuning CDmods
DENON DCD 3300
tuning CDmods
   
  Modyfikacje
3D LAB CD12
Cambridge Audio Azur 640C
Cambridge Audio D500 SE
Denon DCD 425
Denon DCD 735
DENON DCD 1500 mk2
DENON DCD 1520
DENON DCD 1560
DENON DCD 3300

Harman Kardon HD 750
Kenwood P-7050
Marantz CD 10
Marantz CD 40
Marantz CD 50
Marantz CD 53
Marantz CD 57 mk2
Marantz CD 56
Marantz CD 63 KI
Marantz CD 67 SE
Marantz CD 67 mk2 SE
Marantz CD 4000
Marantz CD 6000
Marantz PM7000
Marantz PM8000
Nad C521i
Nad C541
Nad C542
Nad 7020 Amp
Philips CD 610
Philips CD753
Pioneer DVD 737
Pioneer VSX 859
SONY CDP-950
SONY CDP X333ES
SONY CDP X339ES
Yamaha CDX 596
Yamaha Pianocraft
Dual CD100 RS
   
  Foto
Onkyo DX-7210
Philips CD 471
Marantz CD 67 MK2
Marantz CD 273
Sony MXD-D3
Technics SL-PG 580A
   
  Retro Audio *****
Sansui AU-517
Sony TA-5650 VFET
Sony STR- 6800
Sansui S-9 tuner
   
  Podstawy
budowa odtwarzacza CD
potrzebny sprzęt
wygrzewanie
   
  Mody instrukcja
laser i transport czyszczenie
wytłumienie
wzmacniacze operacyjne
kondensatory
seperacja zasilania dla DAC'a
stabilizatory napięcia
clock
gniazdo IEC
gniazda RCA (cinch)
wymiana diód prostowniczych
wymiana kabla sieciowego
dodatkowe zasilanie
sekcja słuchawkowa
prosty filtr sieciowy w CD
   
  Inne
Księga Gości
o mnie i sprzęcie
   
  Linki
www.audiostereo.pl
www.fmtunerinfo.com
www.audioasylum.com
www.audiokarma.org
www.tnt-audio.com
www.hifi.pl
www.republika.pl/audioton
   

 

Tuning: PIONNER VSX 895

 


W celu poprawy brzmienia wykonano następujące modyfikacje

01. Wymiana wzmacniaczy operacyjnych w sekcji analogowej
02. Wymiana wzmacniaczy operacyjnych w sekcji cyfrowej / wielokanałowej
03. Wymiana kondensatorów w torze stereo / wielokanałowym
04. Wymiana gniazda zasilającego IEC
05. Wymiana okablowania zasilającego na 2,5mm2


Opinia:

Po 2 tygodniach grania jest już naprawdę dobrze. W DVD efekt był już na drugi dzień ale DVD grało bez wzmacniacza 24 h non stop, amplituner potrzebował tygodnia żeby grać ok. 30 h.Zmiany główne to przede wszystkim wspaniała stereofonia, poszerzona scena i przestrzeń. Na płycie referencyjnej magazynu Audio z symfoniczną muzyką filmową można wyraźnie zlokalizować z jakiego miejsca sceny dochodzi dźwięk. Na płytach Queen made in Japan Toshiba EMI limited i Diany Krall wokal stał sie bardzo wyrazisty lekko cofnięty, czysty i bardzo realistyczny. The best of Pink Floyd 24bit remastered zaskakuje niesamowitą detalicznością szczegółowością, utwór Time brzmi niesamowicie. Najdłużej  trzeba było czekać na pojawienie się basu, którego nie było i nie było wystarczająco. Dopiero po 10 dniach sie pojawił, głęboki ale bez przesady czysty i kontrolowany. Bardzo dobra jest szczegółowość, detaliczność. Nie ma uczucia hałasu przy dużej ilości dźwięków. Amplituner stał sie dużo bardziej muzykalny. Myślę, że teraz gra w stereo jak przyzwoity wzmacniacz. Nie podejmuję się oceny systemu wielokanałowego choć tuning też go dotyczył, gdyż jeszcze praktycznie nie wygrzewałem go na źródle cyfrowym. Dodam jeszcze, że w towarzystwie gramofonu Pro-ject amp. takrze sobie dobrze radzi. Płyty Depeche Mode limited edition heavy vinyl czy David Gilmur brzmią wspaniale.